Mullu loodud Hiiumaa Köök ja Pagar bränd pääses tänavuse reklaami- ja turunduskonkursi Kuldmuna finaali lõppvalikusse. Parimate reklaamide ja turundusideedega võisteldi disaini kategoorias rebrändingu ning igapäevakaupade pakendiga.
Kuldmuna konkursil osalesid eelmise aasta Eesti loovaimad reklaamid, disainid, üritused ning digi- ja kommunikatsioonilahendused. Disaini kategoorias esitatud 234 võistlustöö hulgast pääses shortlisti ehk lõppvalikusse ka Hiiumaa Köök ja Pagar, kes kandideeris rebrändingu ning igapäevakaupade pakendi alamkategooriates.
Hiiumaa Köök ja Pagar alustas koostööd turundusagentuuriga Goldbaum eelmise aasta alguses, et Hiiumaa kvaliteetse ja eheda toidu vundamendile ehitada üles tugev ja kaasaegne tootemärk, mis looks paremad eeldused konkurentidest eristumiseks ja turuosa suurendamiseks. Edukaks osutunud koostöö taga on projektijuhina OÜ Hiiumaa Köök ja Pagar turundusspetsialist Elis Lilleõis, Goldbaumi projektijuht Piret Lauri, loovjuht Andres Siem ja disainer Alina Luther.
Tänavu juba 21.korda korraldataval Kuldmuna konkurss on Eesti vanim ja prestiižseim reklaamikonkurss, mille auhindadel on reaalne kaal nii üldsuse, tellijate kui konkurentide silmis.
Vaata täpsemalt: www.kuldmuna.ee